راهنمای ثبت سفارش انواع پاکت

برای ثبت سفارش انواع پاکت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید و سپس از منوی چاپ محصولات، زیر منوی پاکت، نوع پاکت مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

انواع پاکت ها:

پس از انتخاب محصول مورد نظر وارد مرحله ثبت جزئیات می شوید.

نوع پاکت:

در این قسمت نوع کاغذ مورد استفاده در هر پاکت نمایش داده می شود.

نوع سفارش:

در این قسمت می توانید یک رو و دو رو بودن پاکت را مشخص نمایید.

رنگ سر پاکت:

در این قسمت رنگ مورد نظر برای سر پاکت را از بین رنگ های موجود انتخاب نمایید.

نوع چاپ:

در این قسمت می توانید نوع چاپ را براساس رنگی و یا تک رنگ مشکی انتخاب نمایید.

انتخاب فرم عددی:

سفارش پاکت ها براساس فرم و تیراژ عددی و از حداقل 100 عدد آغاز می گردد. در این قسمت شما می توانید تیراژ عددی مورد نظر خود را وارد نمایید.

* برای راهنمایی بیشتر و سهولت در تصمیم گیری، قیمت پاکت ها در تیراژهای مختلف در این قسمت نمایش داده می شوند.

* با توجه به اینکه تعدادی از مشتریان نیازی به پاکت در تیراژهای زیاد ندارند، همچنین با توجه به امکان تغییر آدرس، شماره های تماس و … کارشناسان مجموعه برند چاپ دسته بندی و تیراژ عددی را از 100 عدد آغاز کرده اند.

آپلود طرح:

در این قسمت فایل طراحی شده را به صورت زیپ و با حداکثر اندازه 32 مگابایت آپلود نمایید.

*برای ذخیره فایل های طراحی شده به صورت صحیح و بدون افت کیفیت با حجم پایین، به راهنمای ذخیره سازی مراجعه نمایید. 

* شما می توانید با کلیک بر روی لینک راهنمای طراحی ابعاد، قوانین و سایر موارد مربوط به طراحی انواع پاکت را مشاهده نمایید.

* با انتخاب گزینه دانلود فایل PSD می توانید نمونه طرح لایه باز محصول مورد نظر را جهت طراحی دانلود نمایید.

  • پاکت لوگو وسط: این نوع از چاپ یک پلتفرم طراحی با بک گراند سفید است به صورتی که لوگو و نوشته ها در وسط آن قرار می گیرد. (تمامی طراحی های پاکت باید به صورت لوگو وسط زمینه سفید انجام شده و ارسال گردند)

  • لوگوی زیر درب پاکت: این نوع از چاپ یک پلتفرم طراحی با بک گراند سفید است که لوگو و نوشته ها در زیر درب پاکت قرار می گیرد. این نوع از چاپ فقط مخصوص پاکت های نامه دو رو چاپ می باشد.

* در تمامی محصولات چاپی از جمله پاکت ها اختلاف رنگ در فایل طراحی شده و خروجی چاپی وجود دارد. کارشناسان ناظر بر چاپ مجموعه برای به حداقل رساندن این اختلاف، جلوگیری از تغییر رنگ و ایجاد خروجی با کیفیت تر دستورالعملی را به شرح زیر در این زمینه تهیه کرده اند:

  • به دلیل خطای بالای سیلندر چاپ از طرح های فول چاپ و بک گراند دار استفاده نگردد.

  • رنگ های حساس در چاپ پاکت های رنگی: رنگ خاکستری تبدیل به سبز روشن، قهوه ای تبدیل به سبز تیره و زرشکی تبدیل به قهوه ای سوخته می شود. حتی الامکان از این رنگ ها در طراحی پاکت ها استفاده نگردد.

  • با توجه به احتمال نفوذپذیری مرکب چاپ بر روی کاغذ تحریر، امکان تیره تر شدن رنگ های تیره در خروجی چاپی محصول وجود دارد؛ به همین منظور لازم است در طراحی و انتخاب رنگ این نکته مد نظر قرار گیرد.

* از قرار دادن هرگونه کادر به صورت تقارن در طراحی پاکت ها خودداری شود. ممکن است در زمان چاپ این تقارن از بین برود و خروجی محصول مطابق رضایت مشتری نباشد.

* در طراحی پاکت ها رعایت حاشیه اطمینان ضروری می باشد. منظور از حاشیه اطمینان قسمت ها و ناحیه هایی است که امکان از بین رفتن و چاپ نشدن آن ها وجود دارد. به دلیل رول گیری سیلندر چاپ و به منظور جلوگیری از بروز هرگونه مشکل و تحویل پاکت هایی بدون نقص، هرگونه طرح، عکس، نوشته، بک گراند و … در این قسمت قرار نگیرد و حاشیه اطمینان به طور کامل سفید باشد.

توضیحات کامل در مورد ابعاد حاشیه اطمینان در قسمت راهنمای طراحی پاکت ها آورده شده است.

پس از تکمیل آیتم های اختصاصی پاکت ها روش ارسال محصول، نام سفارش، توضیحات در صورت نیاز و تعداد مورد نظر خود را وارد کرده و با انتخاب گزینه ثبت سفارش وارد صفحه صورتحساب شوید، در این صفحه اطلاعات لازم برای ارسال سفارش را تکمیل کرده، گزینه ثبت را کلیک نمایید و از طریق درگاه بانکی نسبت به پرداخت مبلغ فاکتور اقدام کنید.

* برای ایجاد هماهنگی بیشتر بهتر است نام سفارش با نام فایلی که در قسمت طراحی آپلود می شود یکی باشد.

* در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد روش های ارسال محصول به راهنمای ثبت سفارش، راهنمای ارسال محصول مراجعه نمایید.

* در ثبت سفارش پاکت سفارش ها براساس فرم های عددی و حداقل از فرم 100 عددی آغاز می شود و انتخاب تعداد در این قسمت در واقع انتخاب تعداد فرم ها و تیراژ عددی می باشد. (به طور مثال انتخاب فرم عددی 200 و وارد کردن مقدار 2 در قسمت تعداد یعنی سفارش 2 دسته پاکت 200 عددی)

* نکته مهم: قبل از ثبت سفارش توضیحات مربوط به هر محصول به طور کامل مطالعه گردد. (توضیحات شامل ابعاد کاغذ، قابلیت استفاده پاکت، جنس متریال، نوع سفارش و یک رو و دو رو بودن، فرم و دسته بندی عددی، رنگی و تک رنگ بودن، زمان چاپ و …. می باشند)