راهنمای ارسال محصول

یکی از مهم ترین اهداف مجموعه برند چاپ همراهی لحظه به لحظه مشتریان از لحظه ورود به سایت و ثبت سفارش تا زمان ارسال و تحویل آن می باشد و به همین منظور و برای راحت و سریع رسیدن محصولات به دست مشتری، این مجموعه انواع روش های ارسال را در قسمت ثبت سفارشات خود در نظر گرفته است. همچنین این مجموعه اقدام به راه اندازی واحد بسته بندی مجهز نموده که تمامی محصولات را به صورت اختصاصی و با روش های کاملاً ایمن و متناسب با جنس و خصوصیات هر محصول بسته بندی و ارسال نمایند.

انواع روش های ارسال:

  • حضوری (مخصوص مشتریان اصفهانی – دفتر تحویل سفارشات به نشانی: اصفهان ، خیابان کاوه ، میدان برازنده ، روبروی درمانگاه حضرت ابوالفضل ، دفتر برند چاپ)

  • پیک موتوری / اسنپ (مخصوص مشتریان اصفهان)

  • تیپاکس (مخصوص مشتریان سرتاسر کشور)

  • باربری (مخصوص مشتریان سرتاسر کشور)

پس از انتخاب محصول مورد نظر، در قسمت تکمیل جزئیات سفارش می توانید یکی از انواع روش های مذکور را برای ارسال سفارش مورد نظر خود انتخاب نمایید.

* در صورت انتخاب روش های ارسال با پیک موتوری / اسنپ، تیپاکس و باربری هزینه ارسال بر عهده مشتری و به صورت پس کرایه می باشد.

* قبل از انتخاب روش مورد نظر مانند تیپاکس یا هر یک از شرکت های باربری اطمینان حاصل نمایید که در محل زندگی یا کار شما فعالیت داشته باشند.

* کارشناسان واحد بسته بندی و تدارکات برند چاپ محصولات را به صورت کاملاً سالم تحویل باربری یا دفتر تیپاکس داده و رسید آن را برای مشتری از طریق واتساپ، تلگرام، ایتا، سروش، روبیکا، پیامک یا ایمیل ارسال می نمایند تا بتواند در موعد مقرر آن را در محل مورد نظر خود دریافت نماید. این رسیدها تا مدت 10 روز در دفتر برند چاپ نگه داری شده و پس از این مدت با فرض رسیدن سفارش به دست مشتری، امحاء می شوند.

* مسئولیت پیگیری سفارش از باربری یا تیپاکس بر عهده مشتری می باشد.

* در صورتی که مشتری سفارش را از باربری تحویل نگیرد و پاسخگوی مامور تحویل بار نباشد، مسئولیت های ناشی از این مورد بر عهده مشتری می باشد.

* در صورتی که مامورین تیپاکس به محل تحویل کالا مراجعه کرده و فرد تحویل گیرنده در محل حضور نداشته باشد و یا در صورت عدم پاسخگویی تلفن همراه، مسئولیت های ناشی از این مورد بر عهده مشتری می باشد.

* برای تحویل گرفتن صحیح و سالم و یا استفاده از بیمه ارسال سفارشات (در صورتی که شرکت ارسال کننده خدمات بیمه ای بار را ارائه می نماید) لازم است مشتری قبل از تحویل گرفتن سفارش آن را به طور کامل بررسی نموده و سپس تحویل بگیرد.

* در صورتی که سفارش شامل گارانتی شده و بخواهید آن را به مجموعه عودت داده تا ایرادات آن برطرف شود، کلیه هزینه های برگشت محصول و ارسال مجدد آن به مشتری بر عهده برند چاپ می باشد.

* برای ارسال دقیق و به موقع سفارش و جلوگیری از بروز هرگونه مشکلی در این زمینه، آدرس و کد پستی خود را به صورت دقیق در حساب کاربری، بخش آدرس ها، آدرس حمل و نقل وارد نمایید. با این کار در هر سفارش این آدرس به صورت پیش فرض برای ارسال محصول ملاک قرار می گیرد.

* در صورتی که می خواهید سفارش ثبت شده به آدرس متفاوتی نسبت به آدرس پیش فرض ارسال شود، پس از ثبت سفارش و وارد شدن به صفحه صورتحساب آدرس جدید مورد نظر خود را وارد نمایید.

* در صورتی که علاوه بر موارد ذکر شده نیاز به توضیحات بیشتری در خصوص بسته بندی و ارسال دارید، در قسمت توضیحات صورتحساب موارد مورد نظر خود را وارد نمایید.