راهنمای سایت

مجموعه برند چاپ با بیش از 10 سال سابقه درخشان در زمینه تولید مواد اولیه و خام و همچنین صنعت چاپ و با انجام بیش از 27 هزار پروژه موفق داخلی و بین المللی، در راستای خدمت رسانی هر چه بهتر و بیشتر به مشتریان و همکاران و همچنین با توجه به گسترش روز افزون تجارت الکترونیک اقدام به راه اندازی بستری برای ثبت سفارش به صورت آنلاین، به راحت ترین روش و در سریع ترین زمان ممکن، با بهترین کیفیت، نموده است.

در سایت برند چاپ به آدرس www.brandchap.com مشتریان و همکاران می توانند محصولات چاپی و همچنین محصولات خام و آماده را سفارش داده، پرداخت فاکتور را به صورت اینترنتی انجام دهند، روش ارسال و تحویل محصول خود را انتخاب نموده و آن را در آدرس مورد نظر خود دریافت نمایند.

کلیه فعالیت های مجموعه بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران، عرف جامعه، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت مصرف کننده می باشد.

ثبت سفارش و خرید در سایت برند چاپ به منزله پذیرش قوانین و مقررات مجموعه می باشد؛ بدین منظور و برای جلوگیری از بروز هر گونه مشکل بخش قوانین و مقررات، راهنمای سایت، راهنمای ثبت سفارش، راهنمای طراحی و … را به طور کامل مطالعه نمایید. در غیر این صورت مسئولیت تمامی موارد بر عهده کاربر می باشد.

برند چاپ حافظ حریم خصوصی مشتری بوده و اطلاعات شخصی مشتری را به هیچ عنوان در اختیار شخص دیگری قرار نخواهد داد و این اطلاعات فقط در راستای ثبت سفارش و آماده سازی و ارسال محصول مورد استفاده قرار می گیرند.

کلیه حقوق مربوط به فایل های طراحی ارسال شده به مجموعه متعلق به مشتری بوده و نزد برند چاپ محفوظ می باشد.

به صورت اتوماتیک با گذشت مدت زمان یک ماه از زمان تحویل سفارشات به مشتری و گارانتی محصولات به صورت اتوماتیک تمامی فایل های طراحی و همچنین فیش های بانکی و رسیدهای ارسال محصولات اعم از تیپاکس و باربری از سرور برند چاپ حذف می گردند.

انجام فرایند ثبت سفارش تمامی محصولات در سایت برند چاپ به راحتی و سرعت بسیار بالایی انجام می شود.

برای ثبت سفارش کلیه اقلام و محصولات در سایت برند چاپ ابتدا باید حساب کاربری شخصی خود را ایجاد نمایید. این کار به منظور حفظ اطلاعات و حریم خصوصی مشتری، سرعت بخشیدن به روند انجام سفارش و ارسال آن، دسترسی آسان به سفارشات قبلی و پیگیری لحظه به لحظه هر سفارش می باشد. اطلاعات و جزئیات کامل در زمینه ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در قسمت راهنمای ثبت سفارش، راهنمای ثبت نام آورده شده است.

برای ثبت سفارش کلیه محصولات ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید و سپس از منوی فروشگاه مواد خام و آماده و یا منوی چاپ محصولات، نوع محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

محصولات خام به محصولاتی گفته می شود که به صورت خام بوده و مشتری باید پس از خرید آن ها در صورت نیاز عملیات چاپ را بر روی آن ها انجام دهد. محصولات آماده نیز به محصولاتی گفته می شود که از قبل داخل مجموعه برند چاپ تولید شده و در انبار موجود و آماده مصرف و استفاده می باشند. محصولات آماده نیاز به هیچگونه عملیاتی توسط مشتری ندارند. این آیتم ها بیشتر مخصوص همکاران می باشد و به جهت کارآفرینی و رفاه هر چه بیشتر آنان در سایت قرار داده شده است. این محصولات شامل انواع پرچم های ایران رومیزی و تشریفات، انواع پرچم های سفید خام، انواع پایه های پرچم، انواع شاسی های خام، کاور شیت کارت پی وی سی، حلقه و زنجیر سرکلیدی، جاکارتی به همراه بند آویز و… می باشند.

محصولات چاپی به محصولاتی گفته می شود که پس از ثبت سفارش براساس فایل طراحی ارسالی مشتری عملیات چاپ به صورت کاملا تخصصی توسط مجموعه برند چاپ بر روی آن ها انجام می پذیرد. این آیتم ها شامل انواع پرچم های رومیزی، انواع پرچم های تشریفات، انواع پرچم های ساحلی بادبانی، انواع پرچم های اهتزاز، انواع کارت های پی وی سی، انواع پاکت و سایر محصولات از قبیل موس پد، چاپ CD / DVD، زیر لیوانی چوبی، بج سینه مگنتی، ست پذیرایی، لیوان ماگ و… می باشند.

پس از انتخاب محصول مورد نظر وارد مرحله ثبت جزئیات می شوید. در این قسمت کلیه آیتم های لازم برای ثبت سفارش از قبیل نوع محصول، جنس محصول، متریال مصرفی، فرم بندی و تیراژ عددی، نوع چاپ، آپلود فایل طراحی و … درج گردیده اند.

پس از تکمیل آیتم های اختصاصی هر محصول، روش ارسال محصول، توضیحات در صورت نیاز و تعداد مورد نظر خود را وارد کرده و با انتخاب گزینه ثبت سفارش وارد صفحه صورتحساب شوید، در این صفحه اطلاعات لازم برای ارسال سفارش را تکمیل کرده، گزینه ثبت را کلیک نمایید و از طریق درگاه بانکی نسبت به پرداخت مبلغ فاکتور اقدام کنید.

* در تمامی محصولات در قسمت جزئیات ثبت سفارش، توضیحات محصول به صورت کامل درج گردیده است.

* در ثبت سفارش کارت های PVC قبل از پرداخت مبلغ فاکتور باید فایل های طراحی به تایید مدیریت ناظر بر چاپ برسند.

تمامی قیمت های سایت به روز بوده و مبلغ کلیه سفارشات با همان قیمت درج شده محاسبه می شوند. برای مشاهده جدول لیست قیمت کلی محصولات، به منوی لیست قیمت مراجعه کرده و جداول قیمت گذاری را مشاهده و یا دانلود نمایید.

پس از ثبت نهایی سفارش برای مشتری فاکتور صادر می گردد. در صورتی که نیاز به مشاهده و چاپ فاکتور دارید از قسمت حساب کاربری، بخش سفارش ها می توانید فاکتور را ذخیره و یا چاپ نمایید.

اطلاعات و جزئیات کامل در زمینه ثبت سفارش تمامی محصولات در قسمت راهنمای ثبت سفارش هر محصول به صورت جداگانه و اختصاصی آورده شده است. جهت مطالعه و آگاهی از راهنماهای ثبت سفارش هر یک از محصولات به قسمت راهنمای ثبت سفارش، راهنمای ثبت سفارش محصولات خام و آماده، راهنمای ثبت سفارش انواع پرچم، راهنمای ثبت سفارش انواع کارت های PVC، راهنمای ثبت سفارش انواع پاکت و راهنمای ثبت سفارش سایر محصولات مراجعه نمایید.

کارشناسان واحد طراحی و فرم بندی برند چاپ به جهت راحتی هر چه بیشتر مشتریان و انجام فرایند چاپ به صورت کاملا حرفه ای و ایجاد خروجی مطلوب، برای هر محصول راهنمای طراحی اختصاصی آماده و در قسمت راهنمای طراحی قرار داده اند. فایل های راهنمای طراحی شامل تمامی آیتم های لازم از جمله ابعاد، قوانین، حاشیه اطمینان، رنگ های حساس در طراحی هر محصول، تفاوت رنگ مانیتور و محصول چاپی، جهت طراحی، فرمت، رزولیشن و … می باشند. همچنین در قسمت جزئیات ثبت سفارش آن محصول نمونه فایل طراحی را به صورت لایه باز با فرمت PSD برای دانلود قرار داده اند.

حداکثر اندازه فایل های طراحی باید 32 مگابایت بوده و کلیه فایل ها به صورت عکس JPG و در قالب فایل زیپ ارسال گردند. برای ذخیره سازی صحیح، با کمترین حجم و بالاترین کیفیت به قسمت راهنمای ثبت سفارش، راهنمای ذخیره سازی فایل های طراحی مراجعه نموده و براساس توضیحات مندرج نسبت به ذخیره و آپلود فایل های طراحی اقدام نمایید.

سفارشاتی که غیر مجاز شناخته می شوند عبارتند از:

  • تمامی طرح هایی که مغایر با قوانین جمهوری اسلامی ایران و عرف جامعه باشند قابل سفارش و چاپ نمی باشند و در صورت سفارش توسط کارشناسان مجموعه و مدیریت ناظر بر چاپ لغو می گردند. در صورتی که این موضوع از چشم کارشناسان طراحی مجموعه دور بماند و سفارش وارد مرحله چاپ شود، کلیه محصولات به طور کامل امحاء می گردند.

  • کلیه سفارشاتی که قوانین طراحی محصول در آن رعایت نشده باشد.

  • در صورتی که فایل های طراحی نیاز به مجوز قانونی داشته باشند و مشتری این مجوز را اخذ نکرده و به مجموعه ارائه نداده باشد.

  • در صورتی که اطلاعات وارد شده در جزئیات ثبت سفارش هر محصول با فایل طراحی ارسالی توسط مشتری تفاوت داشته باشد (به طور مثال در سفارش کارت های PVC تعداد 20 عدد کارت در جزئیات سفارش وارد شده، اما در فایل طراحی 19 عدد طرح وجود داشته باشد و یا پرچم به صورت لوگو وسط سفارش داده شده اما طرح آن تمام چاپ باشد و …)

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سفارشات غیر مجاز به راهنمای ثبت سفارش، سفارشات غیر مجاز مراجعه نمایید.

کارشناسان واحد چاپ مجموعه تمامی محصولات را قبل از سفارش بررسی می نمایند اما با توجه به حجم بالای سفارشات و مکانیزه بودن فرایند ثبت سفارش، در صورتی که سفارشی غیر مجاز و یا دچار خطا باشد و از چشم کارشناسان مجموعه دور بماند، پس از چاپ به صورت کامل امحاء می گردد. توصیه کارشناسان ما این است که قبل از ارسال فایل های طراحی، راهنمای طراحی آن محصول را مطالعه و همچنین نمونه فایل PSD را دانلود نمایید.

ارسال سفارشات در مجموعه برند چاپ به روش های تحویل حضوری (مخصوص شهر اصفهان)، پیک موتوری / اسنپ (مخصوص شهر اصفهان) و باربری و تیپاکس (مخصوص مشتریان سراسر کشور) انجام می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص روش های ارسال محصول به قسمت راهنمای ثبت سفارش، راهنمای ارسال محصول مراجعه نمایید. 

زمان مورد نیاز برای آماده سازی، ارسال و تحویل هر محصول در قسمت توضیحات آن محصول و همچنین در راهنمای محاسبه زمان تحویل آمده است. برای برآورد دقیق زمان ثبت تا دریافت سفارش، قسمت های مذکور را به طور کامل مطالعه نمایید. در صورتی که سفارش شما فوری است و نیاز است که زودتر از زمان های درج شده در سایت تحویل گردد، با کارشناسان پشتیبانی ما در ارتباط باشید تا در صورت امکان سفارش شما را زودتر آماده و ارسال نمایند.

تمامی تلاش مدیریت و کارشناسان مجموعه برند چاپ این است که مشتریان بتوانند خریدی سریع و راحت، با امنیت خاطر، بهترین قیمت و کیفیت و پاسخگویی و پشتیبانی را قبل از خرید، در حین خرید و پس از خرید خود دریافت نمایند. تمامی محصولات ارائه شده در برند چاپ دارای گارانتی می باشند. برای استفاده از گارانتی محصولات باید با بخش پشتیبانی مجموعه تماس گرفته و در صورتی که مورد مطرح شده جزء موارد مشمول گارانتی باشد، کل سفارش یا بخش مورد نظر را به دفتر برند چاپ ارسال نمایید تا تمامی مشکلات رفع گردیده و مجدداً ارسال و تحویل گردد. برای استفاده از خدمات گارانتی باید حداکثر تا 2 روز پس از زمان تحویل سفارش، ایرادات و مشکلات را به اطلاع بخش کنترل کیفیت و پشتیبانی برند چاپ برسانید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گارانتی محصولات و همچنین مواردی که شامل گارانتی می شوند، به بخش راهنمای ثبت سفارش، گارانتی محصولات مراجعه نمایید.

برای ارتباط با کارشناسان مجموعه برند چاپ با شماره های 34502532-031، 09134015323، 09334015323 و یا 09134499711 تماس گرفته و یا از طریق ایمیل، واتساپ، تلگرام، ایتا، روبیکا، سروش پلاس و اینستاگرام با ما در ارتباط باشید. تمامی روش های ارتباط با برند چاپ در قسمت تماس با ما درج گردیده اند.

علاوه بر روش های ذکر شده می توانید سوال، درخواست و یا انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق ارسال پیام آنلاین در بخش تماس با ما برای ما ارسال نمایید.

ساعات کاری واحد پشتیبانی مجموعه برند چاپ همه روزه از ساعت 8 صبح الی 9 شب به صورت یکسره می باشد.

 

برند چاپ ، چاپخانه دیجیتال ملزومات اداری، صنعتی و تبلیغاتی