راهنمای ثبت سفارش انواع کارت های پی وی سی (PVC CARD 760 Mic)

برای ثبت سفارش انواع کارت های پی وی سی ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید و سپس از منوی چاپ محصولات، زیر منوی کارت پی وی سی، نوع کارت مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

انواع کارت های پی وی سی (PVC):

پس از انتخاب محصول مورد نظر وارد مرحله ثبت جزئیات می شوید.

نوع چاپ:

در این قسمت شما می توانید نوع چاپ کارت را براساس یک رو و دو رو بودن و هم چنین روکش دار (با محافظ یووی) و بدون روکش انتخاب نمایید.

* برای راهنمایی بیشتر و سهولت در تصمیم گیری، قیمت کارت ها در حالت های مختلف یک رو، دو رو، بدون روکش و روکش دار در این قسمت نمایش داده می شوند.

* مزایای روکش یووی (UV):

  • مقاومت در برابر خط و خش های احتمالی در صورت استفاده مکرر

  • تضمین و تثبیت رنگ در زمان های اعتبار طولانی مدت

  • براق یا مات بودن و جلوه بیشتر کارت ها

آپلود طرح:

در این قسمت فایل طراحی شده را به صورت زیپ و با حداکثر اندازه 32 مگابایت آپلود نمایید.

*برای ذخیره فایل های طراحی شده به صورت صحیح و بدون افت کیفیت با حجم پایین، به راهنمای ذخیره سازی مراجعه نمایید. 

* شما می توانید با کلیک بر روی لینک راهنمای طراحی ابعاد، قوانین و سایر موارد مربوط به طراحی انواع کارت های PVC را مشاهده نمایید.

* با انتخاب گزینه دانلود فایل PSD می توانید نمونه طرح لایه باز محصول مورد نظر را جهت طراحی دانلود نمایید.

نحوه فایل بندی طرح کارت های پی وی سی (PVC):

  • سفارش یک طرف یکسان: (در این مدل سفارش فایل طرف اول یکسان و طرف دوم متغیر است)

– تمامی طرح های متغیر می بایست به صورت شماره بندی شده در یک پوشه مجزا ذخیره شوند. (به طور مثال اگر سفارش شامل 20 عدد کارت می باشد، کارت ها باید از شماره 1 تا 20 نام گذاری شوند)

– فایل یکسان که مربوط به پشت کارت می باشد به صورت جداگانه در یک پوشه ذخیره شود.

– پوشه متغیر و پوشه یکسان هر دو در یک فایل به صورت زیپ ارسال شوند.

  • سفارش دو طرف متغیر:

در این مدل از سفارشات باید پشت و روی هر کارت به صورت جداگانه در یک پوشه ذخیره شود و تمامی پوشه ها شماره گذاری شده و در یک فایل به صورت زیپ ارسال گردند.

* * *

* در تمامی محصولات چاپی از جمله کارت های PVC اختلاف رنگ در فایل طراحی شده و خروجی چاپی وجود دارد. کارشناسان ناظر بر چاپ مجموعه برای به حداقل رساندن این اختلاف، جلوگیری از تغییر رنگ و ایجاد خروجی با کیفیت تر دستورالعملی را به شرح زیر در این زمینه تهیه کرده اند:

رنگ های حساس در کارت های پی وی سی: رنگ خاکستری تبدیل به سبز روشن، قهوه ای تبدیل به سبز تیره و زرشکی تبدیل به قهوه ای سوخته می شود. حتی الامکان از این رنگ ها در طراحی کارت ها استفاده نگردد.

رنگ های با کیفیت چاپ فوق العاده و خروجی مطلوب: قرمز 100%، زرد 100%، مشکی 100%، نارنجی 100%، سرمه ای 100%، آبی آسمانی 100%، بنفش 100% و کلیه رنگ های تیره 100% و سایر رنگ هایی از این طیف ها.

* احتمال یکسان نبودن رنگ در دو سفارش به مدت طولانی: در مواقعی به ندرت این احتمال وجود دارد که تا 10% اختلاف رنگ در دو سفارشی که با فاصله طولانی از یکدیگر سفارش داده شده اند، اتفاق بیفتد. حتی الامکان سفارش های تیراژ خود را در یک سفارش ثبت کنید و یا این موضوع را به اطلاع کارفرما و مشتریان خود برسانید.

* از قراردادن هر گونه کادر به صورت تقارن در طراحی کارت ها خودداری شود. ممکن است در زمان چاپ این تقارن از بین برود و خروجی محصول مورد رضایت مشتری نباشد.

* در طراحی کارت های PVC رعایت حاشیه اطمینان ضروری می باشد. منظور از حاشیه اطمینان قسمت ها و ناحیه هایی است که امکان از بین رفتن و چاپ نشدن آن ها وجود دارد. به منظور جلوگیری از بروز هرگونه مشکل و تحویل کارت هایی بدون نقص هرگونه طرح، عکس، نوشته و … در این قسمت قرار نگیرد. (در طراحی های تمام چاپ می توان بک گراند را در این ناحیه ادامه داد)

توضیحات کامل در مورد ابعاد حاشیه اطمینان در قسمت  راهنمای طراحی  کارت های PVC آورده شده است.

پس از تکمیل آیتم های اختصاصی کارت های PVC روش ارسال محصول، نام سفارش، توضیحات در صورت نیاز و تعداد مورد نظر خود را وارد کرده و با انتخاب گزینه ثبت سفارش وارد صفحه صورتحساب شوید، در این صفحه اطلاعات لازم برای ارسال سفارش را تکمیل کرده و گزینه ثبت را کلیک نمایید تا سفارش شما وارد مرحله تایید مدیریت ناظر بر چاپ شود. پس از تایید مدیر ناظر بر چاپ مجموعه، از طریق حساب کاربری خود نسبت به پرداخت مبلغ فاکتور اقدام نمایید.

* برای ایجاد هماهنگی بیشتر بهتر است نام سفارش با نام فایلی که در قسمت طراحی آپلود می شود یکی باشد.

* در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد روش های ارسال محصول به راهنمای ثبت سفارش، راهنمای ارسال محصول مراجعه نمایید.

* در سفارش کارت های PVC قبل از پرداخت مبلغ فاکتور باید فایل های طراحی توسط مدیر ناظر بر چاپ بررسی شده و تایید شوند. زمان تایید سفارش حداقل 2 تا 5 ساعت کاری و حداکثر 1 روز کاری می باشد.

  • در صورت تایید شدن سفارش توسط مدیر ناظر بر چاپ، برای مشتری پیامکی ارسال می گردد که شامل تاییدیه مدیر می باشد و با مراجعه به پنل کاربری خود می تواند برای پرداخت سفارش اقدام کند.

  • لازم به ذکر است تا زمان قبل از تایید فایل سفارش توسط مدیر ناظر بر چاپ مجموعه، هیچ سفارشی به واحد چاپ ارجاع نشده و چاپ سفارش فقط در صورت تایید سفارش و پرداخت وجه فاکتور قابل انجام می باشد.

  • در صورت عدم تایید پیامکی برای مشتری ارسال می گردد که نسبت به اصلاح فایل کارت های خود اقدام نموده و مجدداً آن ها را آپلود نماید.

مواردی که باعث عدم تایید فایل کارت ها از سوی مدیر ناظر بر چاپ مجموعه می شوند:

  • در صورتی که فایل ارسالی مغایر با قوانین جمهوری اسلامی ایران و عرف جامعه باشند.

  • در صورتی که تعداد سفارش کارت ها در سایت با تعداد فایل های شماره گذاری شده در فایل ارسالی طراحی مغایرت داشته باشد. (به طور مثال اگر در جزئیات سفارش سایت تعداد سفارش مشتری 20 عدد کارت باشد؛ اما در فایل زیپ ارسالی تعداد 19 عدد طرح کارت وجود داشته باشد، به دلیل مغایرت تعداد، سفارش تایید نمی گردد)

  • در صورتی که یک رو و دو رو بودن کارت های پی وی سی در جزئیات ثبت سفارش و فایل طراحی ارسال شده مغایرت داشته باشد. (به طور مثال اگر در جزئیات ثبت سفارش سایت، کارت ها به صورت دو رو انتخاب شده؛ اما در فایل زیپ ارسالی به صورت یک رو طراحی شده باشند، به دلیل مغایرت آیتم های ثبت سفارش با فایل طراحی، سفارش تایید نمی گردد)

نکات مهم:

* قبل از ثبت سفارش توضیحات مربوط به هر محصول به طور کامل مطالعه گردد. (توضیحات شامل نوع چاپ، یک رو و دو رو بودن، نوع روکش، نوع متریال مصرفی، تعداد هر فرم چاپ، زمان چاپ، پلن تخفیف، نحوه فایل بندی، قوانین سفارش کارت و … می باشند)

* در سفارش کارت های PVC شناسایی چیپ دار براق برای استفاده در دستگاه های مربوطه مانند حضور و غیاب، کارت پارکینگ و…، چیپ و یا تراشه این مدل از کارت ها به صورت خام و بدون اطلاعات بوده و پروگرام شدن و کارکرد صحیح کارت با دستگاه، مرتبط با برنامه های سخت افزاری و نرم افزاری می باشد. مسئولیت پروگرام کردن کارت ها بر عهده مشتری است.

* کارت های PVC علاوه بر کدهای تخفیف، به صورت اختصاصی دارای پلن تخفیف برای سفارش های تیراژ نیز می باشند:

 

  •  در فرم های سفارش تیراژ از این محصول پلن تخفیف ویژه در نظر گرفته شده است :

1 الی 100 عدد 101 الی 200 عدد 201 الی 400 عدد 401 الی 600 عدد 601 الی 900 عدد 901 الی 1000 عدد
قیمت درج شده در سایت 1000 تومان برای هر کارت از مبلغ کسر می گردد 2000 تومان برای هر کارت از مبلغ کسر می گردد 3000 تومان برای هر کارت از مبلغ کسر می گردد 4000 تومان برای هر کارت از مبلغ کسر می گردد 5000 تومان برای هر کارت از مبلغ کسر می گردد