محاسبه زمان تحویل

مدیریت و کارکنان مجموعه برند چاپ همواره تمامی سعی و تلاش خود را در راستای عمل به تعهدات و توافقات با مشتریان بالقوه و بالفعل خود به کار برده و گواه این امر اعتبار و رضایتمندی مصرف کنندگان و مشتریان از زمان تاسیس این مجموعه تاکنون می باشد.

از مهم ترین موارد در این زمینه آماده سازی و تحویل سفارشات در مهلت زمانی تعیین شده می باشد و خوشبختانه کارشناسان مجموعه برند چاپ همیشه سفارشات خود را نه تنها در زمان های توافق شده بلکه در اغلب اوقات زودتر از زمان های تعیین شده به دست مشتریان در سراسر ایران رسانده اند. 

زمان آماده سازی و ارسال سفارشات متفاوت بوده و به مواردی از جمله نوع محصول، تیراژ محصول، آماده و خام بودن و یا دارای چاپ بودن محصول، رنگی یا تک رنگ بودن و … بستگی دارد.

زمان آماده سازی و ارسال هر محصول در جزئیات ثبت سفارش آن محصول، بخش توضیحات آورده شده است.

* زمان آماده سازی و ارسال چاپ انواع پرچم های رومیزی، در فرم های تیراژ 1 الی 50 عدد 3 روز کاری و در فرم های بالاتر از این تعداد 5 الی 7 روز کاری می باشد.

* زمان آماده سازی و ارسال چاپ انواع پرچم های تشریفات، در فرم های تیراژ 1 الی 50 عدد 3 روز کاری و در فرم های بالاتر از این تعداد 5 الی 7 روز کاری می باشد.

* زمان آماده سازی و ارسال چاپ انواع پرچم های ساحلی بادبانی، در فرم های تیراژ 1 الی 50 عدد 3 روز کاری و در فرم های بالاتر از این تعداد 5 الی 7 روز کاری می باشد.

* زمان آماده سازی و ارسال چاپ انواع کارت های پی وی سی، در فرم های تیراژ 1 الی 50 عدد 3 روز کاری و در فرم های بالاتر از این تعداد 5 روز کاری می باشد.

* زمان آماده سازی و ارسال چاپ انواع پاکت، در فرم های تیراژ 100 عددی 3 روز کاری و در فرم های بالاتر از این تعداد 5 الی 7 روز کاری می باشد.

* زمان آماده سازی و ارسال چاپ لیوان ماگ، در فرم های 1 الی 50 عدد 3 روز کاری و در فرم های بالاتر از این تعداد 5 الی 7 روز کاری می باشد.

* زمان آماده سازی و ارسال چاپ زیر لیوانی چوبی، در فرم های 1 الی 10 پک 3 روز کاری و در فرم های بالاتر از این تعداد 5 الی 7 روز کاری می باشد.

* زمان آماده سازی و ارسال چاپ موس پد، در فرم های تیراژ 1 الی 50 عدد 3 روز کاری و در فرم های بالاتر از این تعداد 5 الی 7 روز کاری می باشد.

* زمان آماده سازی و ارسال چاپ CD / DVD، در فرم های تیراژ 1 الی 50 عدد 3 روز کاری و در فرم های بالاتر از این تعداد 5 الی 7 روز کاری می باشد. 

* زمان ارسال پرچم های ایران رومیزی، به صورت تکی و در پک های 10 عددی 3 روز کاری پس از پرداخت و بالاتر از این تعداد 4 الی 7 روز کاری پس از پرداخت می باشد.

* زمان ارسال پرچم های ایران تشریفات، در پک های 10 عددی 3 روز کاری پس از پرداخت و بالاتر از این تعداد 4 الی 7 روز کاری پس از پرداخت می باشد.

* زمان ارسال پرچم های سفید خام، در پک های 10 عددی 3 روز کاری پس از پرداخت و بالاتر از این تعداد 4 الی 7 روز کاری پس از پرداخت می باشد.

* زمان ارسال انواع پایه های پرچم رومیزی، در پک های 10 عددی 3 روز کاری پس از پرداخت و بالاتر از این تعداد 4 الی 7 روز کاری پس از پرداخت می باشد.

* زمان ارسال انواع پایه های پرچم تشریفات، به صورت تکی و در پک های 10 عددی 3 روز کاری پس از پرداخت و بالاتر از این تعداد 4 الی 7 روز کاری پس از پرداخت می باشد.

* زمان ارسال انواع پایه های پرچم ساحلی گرانولی، به صورت تکی و در پک های 10 عددی 3 روز کاری پس از پرداخت و بالاتر از این تعداد 4 الی 7 روز کاری پس از پرداخت می باشد.

* زمان ارسال شاسی های خام و ساعت چوبی، به صورت تکی و در پک های 10 عددی 3 روز کاری پس از پرداخت و بالاتر از این تعداد 4 الی 7 روز کاری پس از پرداخت می باشد.

* زمان ارسال زیر لیوانی های چوبی خام، در پک های 10 عددی 3 روز کاری پس از پرداخت و بالاتر از این تعداد 4 الی 7 روز کاری پس از پرداخت می باشد.

نکات مهم:

* زمان های ذکر شده براساس روزهای کاری از شنبه تا پنج شنبه از ساعت 8 صبح الی 19 عصر می باشد.

* روزهای جمعه و روزهای تعطیل رسمی جزء زمان بندی روزهای کاری نمی باشند.

* زمان تحویل کلیه سفارشات ثبت شده از ساعت 19 عصر به بعد، از روز بعد محاسبه می شوند.

* زمان های اعلام شده براساس کار در شرایط عادی و طبیعی می باشد. لازم به ذکر است که در صورت بروز وقایعی خارج از خطای انسانی مانند بلایای طبیعی از قبیل سیل، زلزله، طوفان و…، قطعی برق، اختلال در سیستم بانکی، اختلال در سامانه حمل نقل و … مسئولیت ناشی از تاخیر در روند تحویل سفارشات بر عهده برند چاپ نمی باشد.