سفارشات غیر مجاز

کلیه فعالیت های مجموعه برند چاپ بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران، عرف جامعه، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت مصرف کننده می باشد.

ثبت سفارش و خرید در سایت برند چاپ به منزله پذیرش قوانین و مقررات مجموعه می باشد؛ بدین منظور و برای جلوگیری از بروز هر گونه مشکل بخش قوانین و مقررات، راهنمای سایت، راهنمای ثبت سفارش، راهنمای طراحی و … را به طور کامل مطالعه نمایید تا در فرایند ثبت سفارش مشکلی رخ ندهد و سفارش مطابق با قوانین، ثبت، آماده سازی، ارسال و تحویل گردد.

* در سفارش کارت های PVC قبل از پرداخت مبلغ فاکتور باید فایل های طراحی توسط مدیر ناظر بر چاپ بررسی شده و تایید شوند.

سفارشاتی که غیر مجاز شناخته می شوند عبارتند از:

– کلیه سفارشاتی که مغایر با قوانین جمهوری اسلامی ایران و عرف جامعه باشند.

– کلیه سفارشاتی که قوانین طراحی محصول در آن رعایت نشده باشد. (ابعاد، قوانین و سایر آیتم های مربوط به طراحی هر محصول در راهنمای طراحی آن محصول آورده شده است. همچنین در قسمت ثبت جزئیات سفارش هر محصول به جهت راحتی، سرعت و همچنین بالا رفتن کیفیت طراحی، نمونه فایل لایه باز PSD جهت دانلود قرار داده شده است)

– در صورتی که فایل های طراحی نیاز به مجوز قانونی داشته باشند و مشتری این مجوز را اخذ نکرده و به مجموعه ارائه نداده باشد.

– در صورتی که اطلاعات وارد شده در جزئیات ثبت سفارش هر محصول با راهنمای طراحی محصولات تفاوت داشته باشد (به طور مثال در سفارش کارت های PVC تعداد 20 عدد کارت در جزئیات سفارش وارد شده، اما در فایل طراحی 19 عدد طرح وجود داشته باشد و یا پرچم به صورت لوگو وسط سفارش داده شده اما طرح آن تمام چاپ باشد و …)