راهنمای ثبت نام

برای ثبت سفارش کلیه اقلام و محصولات در سایت برند چاپ ابتدا باید حساب کاربری شخصی خود را ایجاد نمایید. این کار به منظور حفظ اطلاعات و حریم خصوصی مشتری، سرعت بخشیدن به روند انجام سفارش و ارسال آن، دسترسی آسان به سفارشات قبلی و پیگیری لحظه به لحظه هر سفارش می باشد.

برند چاپ حافظ حریم خصوصی مشتری بوده و اطلاعات شخصی مشتری را به هیچ عنوان در اختیار شخص دیگری قرار نخواهد داد و این اطلاعات فقط در راستای ثبت سفارش و آماده سازی و ارسال محصولات مورد استفاده قرار می گیرند.

* اطلاعات وارد شده در حساب کاربری در تمامی مراحل از ثبت سفارش تا ارسال و تحویل کالا ملاک قرار می گیرند؛ بدین منظور اطلاعات خود شامل نام، تلفن همراه، آدرس محل تحویل کالا و … را به درستی و کامل وارد نمایید.

ایجاد حساب کاربری و ثبت نام در سایت به سهولت و سرعت انجام می شود.

برای انجام این کار در قسمت حساب کاربری شماره همراه را وارد کرده و با کلیک بر روی دکمه ادامه کد تایید 4 رقمی یک بار مصرف بر روی خط شما ارسال می شود. با وارد کردن این کد کاربر به آسانی وارد حساب کاربری خود شده و می تواند آن را تکمیل و یا ویرایش کند.

* یکی از مشکلات همیشگی کاربران در انجام سفارشات و خریدهای آنلاین فراموشی نام کاربری و رمز عبور می باشد. کارشناسان برند چاپ برای رفع این مشکل و همچنین به جهت امنیت بیشتر تدبیری اندیشیده اند تا ورود به حساب کاربری به راحتی و فقط با استفاده از تلفن همراه امکان پذیر باشد. در هر بار ورود، کاربر با وارد کردن شماره همراه کد یک بار مصرف دریافت می کند و نیازی به نام کاربری و رمز عبور ندارد.

بخش های مختلف حساب کاربری من:

سفارش ها:

در این قسمت کلیه سفارشات کاربر و وضعیت آن ها نمایش داده شده که می تواند آن ها را مشاهده، پرداخت، لغو و مدیریت کند.

* در صورتی که نیاز به مشاهده و چاپ فاکتور دارید از قسمت مشاهده فاکتور می توانید آن را ذخیره و یا چاپ نمایید.

انواع وضعیت های سفارشات:

  • در انتظار تایید مدیر: این وضعیت نشان دهنده این است که سفارش مشتری ثبت شده و در مرحله تاییدیه از طرف مدیریت می باشد. پس از تایید مدیریت این وضعیت به در انتظار پرداخت تغییر کرده و مشتری می تواند برای پرداخت مبلغ سفارش خود اقدام نماید. (این آیتم مخصوص کارت های پی وی سی می باشد.)

  • در انتظار پرداخت: این وضعیت نشان دهنده این است که سفارش مشتری ثبت شده و آماده پرداخت می باشد. در این مرحله مشتری می تواند از بخش حساب کاربری نسبت به پرداخت مبلغ فاکتور اقدام نماید.

  • در حال انجام: این وضعیت نشان دهنده این است که سفارش توسط کارشناسان فنی و تولید برند چاپ در حال آماده سازی می باشد.

  • تکمیل شده: این وضعیت نشان دهنده این است که سفارش به طور کامل آماده شده و آماده ارسال به مشتری می باشد.

  • لغو شده: این وضعیت نشان دهنده این است که سفارش توسط مشتری و یا بخش فنی و مدیریت لغو شده است. لغو سفارش توسط مشتری فقط در صورتی امکان پذیر است که مبلغ سفارش پرداخت نشده باشد. در صورتی که سفارش توسط برند چاپ لغو شود و مبلغ فاکتور پرداخت شده باشد، کلیه مبلغ به حساب مشتری عودت داده خواهد شد.

* مواردی که باعث لغو سفارش از طرف مجموعه برند چاپ می گردد :

– درصورتی که سفارش مغایر با قوانین جمهوری اسلامی ایران و عرف جامعه باشد.

– در صورتی که فایل های طراحی نیاز به مجوز قانونی داشته باشند و مشتری این مجوز را اخذ نکرده و به مجموعه ارائه نداده باشد.

– در صورتی که فایل های طراحی متغیر باشند و تعداد سفارش محصول در سایت با تعداد فایل های طراحی در فایل ارسالی طراحی مغایرت داشته باشد. (به طور مثال اگر در جزئیات سفارش سایت تعداد سفارش مشتری 20 عدد کارت پی وی سی باشد؛ اما در فایل زیپ ارسالی تعداد 19 عدد طرح کارت وجود داشته باشد، به دلیل مغایرت تعداد، سفارش لغو می گردد)

– در صورتی که قوانین و مقررات طراحی هر محصول به درستی رعایت نشده باشد. ابعاد، قوانین و سایر موارد مربوط به طراحی هر محصول، در قسمت راهنمای طراحی آن محصول آورده شده است.

دانلود ها:

در این قسمت کلیه فایل های دانلود شده توسط کاربر نمایش داده می شود. 

آدرس ها:

آدرس ها شامل دو بخش به شرح زیر می باشند:

  • آدرس صورتحساب

  • آدرس حمل و نقل

* در صورتی که آدرس صورتحساب و فاکتور با آدرسی که می خواهید سفارشات به آن ارسال گردد تفاوت دارد، مکان ارسال محصول را در قسمت آدرس حمل و نقل وارد نمایید.

* این آدرس ها به صورت پیش فرض در صفحه پرداخت مورد استفاده قرار می گیرد.

پروفایل من:

در این قسمت اطلاعات شخصی مورد نیاز خود شامل نام و نام خانوادگی، تلفن همراه، نام نمایشی و ایمیل (در صورت نیاز) را وارد کرده و ذخیره تغییرات را کلیک نمایید.

* نام نمایشی: نام کاربر به این عنوان در حساب کاربری و نظرات دیده خواهد شد.

خروج از سیستم:

به منظور جلوگیری از دسترسی سایر افراد به حساب کاربری و به جهت حفظ حریم خصوصی خود، پس از اتمام کار از حساب کاربری خارج شوید.